Vampire Saga: Break Out



You’ll spend your time in Vampire Saga: Break Out investigating the cause of the red-eyed plague that has turned the remaining townspeople into murderous vampires. As a man of science, our hero will quickly come to question logical thought and reason in favor of the horrors he’s seeing before his eyes. There’s an evil lurking at the core of Hell Lock, and it will be up to you to make your way to an epic confrontation at the end.Vampire Saga: Break Out is set to contain nine different hidden object scenes and 36 different eye, or item scanning scenes. You’ll be able to click on useful items in hotspots that will be placed in your inventory, or can drag missing items onto their pictures to recreate scenes along the way. There are 18 mini-games to solve as you progress, and you’ll also come across 20 animated story scenes that are set to add to the scare-factor in huge ways.148,82Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

Vampire Saga Pandora's Box
Vampire Saga 2 Welcome To Hell Lock
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

7 Mart 2012 20:26

yuppi sağolasın sis hemen yüklüyorum :)

7 Mart 2012 22:57

oyun resminden biraz düz hog sansam da değilmiş..ilk 15 dakikasına baktım ve oynaneybıl olduğuna karar verdim.guide yok ama sanırım gerek olmayacak,iyi oyunlar :)

8 Mart 2012 09:50

Güzeldi ama pek çabık bitti ayol :(

11 Mart 2012 16:40

oyunda bi yerde takıldım , hast.den ayrıldıktan sonraki yerdeyim.3$ popcorn almak için 2 kez para attım ama parayı tamamlamam için evin arka bahçesindeki karganın ağzından alacağım sanıyorum?? kocaman yarasanın olduğu yerdeki kapı nasıl açılıyor? asıl önemlisi garaj ev cafe hepsini dolaştım yapacak bişey yok diyor. popcorn makinasında kasanın rakamı var alamadım nası alacağımı bilen yardım etsin lüfennn:(

13 Mart 2012 15:57

çözümü burada, http://www.gamezebo.com/games/vampire-saga-break-out/walkthrough

16 Mart 2012 09:04

karganın ağzından para basket topu atılıp alınıyo. popkorn makinasına da mısır atılıp patlatılımca kasanın numarası alınıyor. büyük yarasayada sıcak su dökülüyordu.
oyun biraz çocuk oyunu gibiydi neyse kafa boşalttık. bitti. teşekkürler

17 Mart 2012 16:37

bozo teşk.ederim ama topu alamıyorum. sanırım kitlendi oyun. silip yüklesem düzelir gibi ancak.

21 Mart 2012 10:29

basket topuna bişi fırlatıp düşürüyoduk moonrose unuttum valla neydi. kitlendiğini düşünüyosan bazen sadece oyun kurulumunu silip yeniden kurarak düzelebiliyor. rarları silmene gerek yok. rardan çıkardığın açamaları herşeyiyle silip yeniden kurabilirsin. ama bence takılmamıştır. o topu yukardan dediğim gibi bişey fırlatıp düşürüyoduk tam hatırlamıyorum.

25 Mart 2012 18:23

tşk. ederim bozo ama sildim oyunu tekrar kurulum yapacağım. pek keyifliydi :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template